Agjencia e Mbrojtjes së Konsumatorit, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës, shpall
procedurën e konkurimit për vendin e lirë të punës për pozicionin:
-1 (një) vend i lirë pune, Shofer, në sektorin e Shërbimeve Mbështetëse, (Klasa VI);
Disa nga detyrat që duhet të kryejë shoferi janë:
- Shoferi është përgjegjës për realizimin e shërbimit të transportit për punonjësit pjesë të strukturave të agjencisë, sipas nevojave dhe kërkesave të tyre, duke marrë miratimin paraprak në linjë hierarkike.
- Përdor automjetin/ automjetet e institucionit me urdhër/ autorizim të titullarit të institucionit.
- Zbaton rregullat e qarkullimit rrugor dhe të sigurimit teknik gjatë përdorimit të mjeteve të agjencisë.
- Merr në dorëzim automjetin me procesverbal të rregullt, në prani të punonjësit që dorëzon mjetin dhe përgjegjësit të sektorit përkatës.
- Përgjigjet për ruajtjen, mirëmbajtjen dhe përdorimin e mjetit që ka në përdorim.
- Plotëson dhe nënshkruan fletë-udhëtimet pas udhëtimeve përkatëse dhe në përputhje me kërkesat e legjislacionit në fuqi. Pas plotësimit, dorëzon fletë- udhëtimet periodikisht në Sektorin e Financës të institucionit. Një kopje e këtyre fletë-udhëtimeve i njoftohet/ raportohet Përgjegjësit të Sektorit të Shërbimeve Mbështetëse.
- Qëndron në gadishmëri dhe në ndihmë të strukturave të institucionit, sipas kërkesave të punonjësve, pas marrjes paraprakisht të pëlqimit verbal nga Përgjegjësi i Sektorit të Shërbimeve Mbështetëse të agjencisë.
- Monitoron gjendjen e mjetit sa herë që e merr në dorëzim/ dorëzon atë, si dhe periodikisht nisur nga intensiteti i përdorimit, duke u siguruar që mjeti është i përshtatshëm për udhëtim dhe në rast të shfaqjes së problemeve në gjendjen e mjetit, raporton në linjë hierarkike në strukturat e agjencisë.
- Kontrollon për afatet e dokumentacionit tekniko-ligjor, të lejes së qarkullimit dhe lejes së drejtimit dhe ndërmerr nismën për fillimin e procedurave për përditësimin e tyre, në bashkëpunim me strukturat e tjera të agjencisë.
- Zbaton çdo detyrë tjetër lidhur me fushën e tij të kompetencave, e cila i ngarkohet nga drejtori i përgjithshëm, drejtori i drejtorisë apo përgjegjësi i sektorit.
Dokumentat që aplikanti për specialist duhet të paraqesë janë si më poshtë:
- CV;
- Kopje ID;
- Diplomë / Dëftesë Pjekurie, e shhoqëruar me listën e notave përkatëse të noterizuara;
Afati për dërgimin e CV-ve, Diplomës dhe ID, të skanuar në adresën elektronike konsumatori@tirana.al dhe/ ose me postë në adresën: rruga ‘‘Murat Toptani”, 1001, ndërtesa 12, kati 2, Tiranë, është deri me datë 03.08.2023, ora 16:00.